Eşyalı Ofis Temizliği 300 m²

Eşyalı Ofis Temizliği 300 m² (Paket 6)

Eşyalı ofis temizliği, modern iş dünyasında etkili bir iş ortamı sürdürmenin kilit unsurlarından biridir. Ofisler, çalışanların verimliliğini artırmak, sağlıklı bir çalışma ortamı sağlamak ve profesyonel bir imajı sürdürmek amacıyla düzenli ve etkili bir temizlik hizmetine ihtiyaç duyar. Eşyalı ofis temizliği, ofis mobilyaları, teknolojik ekipmanlar ve diğer eşyaların yanı sıra genel çalışma alanlarının temizliği ve düzenlenmesini içerir.

Değerli Müşterilerimiz;

Verdiğimiz temizlik hizmetinin kalitesini korumak adına kesinlikle tek personel ile hizmet verilmemektedir. Lütfen tek personel talebi konusunda ısrarcı olmayınız.

  • Ofis temizlik için kullanılacak temizlik malzemesi, dezenfektanlar, makine ve kimyasallar şirketimize aittir.
  • Personellerin yemek bedeli firmamıza aittir.
  • İş öncesi belirtmeniz gereken kriter ve özel talepleriniz için +90 532 463 29 39 nolu WhatsApp iş hattımızdan bize yazılı iletebilirsiniz. Ekstra iş tanımı için aşağıdaki ofis temizlik fiyatı değişebilir.
Ofis Temizlik Hizmeti 200 m² Malzeme & Ekipman Dahil  2 Personel 5.500  + KDV
Ofis Temizlik Hizmeti 300 m² Malzeme & Ekipman Dahil  2-3 Personel 7.500  + KDV
Ofis Temizlik Hizmeti 400 m² Malzeme & Ekipman Dahil  3-4 Personel 12.250  + KDV

Eşyalı Ofis Temizliği Nasıl Yapıyoruz?

İş dünyasındaki rekabet ortamında, profesyonel bir imajı korumak ve müşterilere güven vermek önemlidir. Bu noktada, eşyalı ofis temizliği şu unsurları içerir:

  1. Mobilya Temizliği: Ofis mobilyalarının düzenli temizliği, hem uzun ömürlülüklerini artırır hem de çalışanlara hijyenik bir ortam sunar. Ofis koltukları, masalar, dolaplar ve diğer mobilyalar özel temizlik ürünleri ile temizlenir.
  2. Elektronik Ekipman Temizliği: Bilgisayarlar, yazıcılar, telefonlar gibi elektronik ekipmanlar, özel temizlik maddeleri kullanılarak tozdan ve kirlerden arındırılır.
  3. Zemin Temizliği: Ofis zeminleri, halılar, parke veya fayanslar süpürge ile süpürülür, silinerek temizlenir. 
  4. Mutfak ve Yemek Alanı Temizliği: Ofiste bulunan mutfak, yemek alanı ve mutfak ekipmanları buharlı yada buharsız şekilde dezenfekte edilerek temizlenir 
  5. Toplantı Odaları ve Ortak Alanlar: Toplantı odaları, bekleme alanları ve diğer ortak alanlar tozdan arındırılır, silinerek temizlenir.
  6. Kağıt ve Atık Yönetimi: Ofiste biriken kağıt ve diğer atıklar toplanır, boşaltılır veya en uygun şekilde imha edilir.

Bilgilendirme

  • Tek kişi haricinde (en az 2 temizlik personeli ile) temizliği yapılan ofislerin ulaşılabilir cam temizlik hizmeti, jaluzi silim hizmeti ve buharlı temizlik hizmeti pakete dahildir.
  • Koltuk, koltuk tk, sandalye, halı yıkama, komple duvar silimi, dolap ve çekmece içleri ve cila pakete dahil değildir.
  • Yılda 3 temizlik hizmet paketi alan müşterilerimize koltuk, koltuk tk ve halıfleks yıkama ücretsizdir.
  • Temizlik yapılacak ofis alanlarında masa üstlerindeki evrakların düzenli bırakılıp bilgisayar gibi cihazların mümkün ise kapatılması rica olunur. Elektronik cihazlarda yaşanabilecek durumlardan şirketimiz mesuliyet kabul etmemektedir.
  • Hizmet alıcısının işi eksik belirtmesi, içeride herhangi alanda usta çalışması gibi hallerden dolayı işin bitmemesi durumlarında bir sonraki gün personel gönderimi personel sayısı üzerinden ayrıca ücretlendirilir. Bayram vs resmi tatillerde çalışmamız yoktur.
  • İş Başlama Saati: 09:45 olup İş Bitiş Saati: 16:30’dur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir